Întrebări frecvente

Se pot testa scaunule?

Da, acestea se pot testa in Showroom. Este nevoie de o programare telefonica in prealabil.

 

 

Ce înseamnă "REFURBISHED"? 

Termenul "refurbished" se referă la faptul că elementele uzate sau consumabile au fost înlocuite cu piese noi, originale. În această categorie intră meshul, cilindrul de gaz, suportul lombar, precum și părți ale sistemului mecanic.

 

 

Ce mărime Aeron este potrivită pentru mine?

Verifică tabelul de mai jos pentru o estimare rapida.

 

Oferiți garanție? 

Studio United oferă o garanție de 120 de zile pentru scaunele refurbished si blaturile birourilor, și 2 ani garanție pentru mecanismul reglabil. De asemenea, scaunele Herman Miller noi dispun de asigurarea din fabricație, pe baza seriei fiecărui articol. Contactează-ne daca ai nevoie sa accesezi asigurarea din fabricație.


Care sunt dimensiunile birourilor? 

Poți alege din cele doua dimensiuni standard: 160\62 cm, respectiv 125\80 cm. Fiecare standing desk este personalizabil pe dimensiunea dorită.

 


Ce înseamnă "Space Planning"? 

Space Planning se referă la amenajarea și crearea atmosferei în spațiul de lucru, astfel încât acesta să devină atât funcțional, cat si estetic. Îmbină noțiuni ale Designului interior, cu funcția practica a produselor, pentru a asigura economicitatea spațiului și a oferi o experienta completa plăcuta oamenilor ce îi locuiesc.


Cât costa livrarea? 

Transportul este gratuit oriunde în țară și durează între 1-3 zile lucrătoare.


Cum plasez o comandă? 

Poți adăuga produsele favorite în coșul de cumpărături (opțiunea este disponibilă pe pagina de produs, unde găsești informații despre stoc, mărimi și poze). După fiecare produs adăugat în coș, vei primi o notificare în partea superioară a ecranului, iar iconița coșului îți va arăta numărul de produse din coș.

Pentru a finaliza o comandă, apasă pe iconița coșului de cumpărături din partea superioară a ecranului. De acolo poți ajusta numărul de articole sau poți elimina produse. Când ești sigur că ai ales tot ce dorești, finalizează comanda. Următorii pași vor include alegerea metodei de plată, metoda de livrare și adresa. Dacă alegi plata online, vei fi redirecționat către procesarea plății. Acceptă termenii și condițiile, finalizează comanda și bucură-te de produsele achiziționate!


Pot returna produsul din motive personale? 

Produsele achiziționate de pe site pot fi returnate conform Legii nr. 449/2003 și a Ordonantei de Urgență nr. 34/2014. Acestea trebuie să fie returnate în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost primite, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără a fi nevoie de un motiv anime. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Nu se acceptă pentru returnare produse care prezintă modificări fizice, lovituri, cioburi, zgârieturi, șocuri etc. Produsele care nu corespund specificațiilor din momentul comenzii pot fi returnate folosind același serviciu de transport folosit pentru expediere, fără costuri suplimentare din partea clientului.

La sfârșitul perioadei de 14 zile, putem să vă prezentăm o ofertă de tip "Buy-Back" la 65-80% din prețul de achiziție, timp de 30 de zile (de exemplu, dacă cumpărați un scaun de 2790 de lei și din motive personale doriți să-l returnați, vă oferim posibilitatea "Buy-Back" la prețul estimat de 2320 de lei).

IMPORTANT: Produsele aduse special pe comandă pe care nu le avem în mod normal pe stoc, cum ar fi Aeron mărimea A sau C sau modelul Embody, nu pot fi returnate. Ele beneficiază în schimb de o garanție extinsă de 2 ani.

Procedura și Condiții de Retur pentru Persoane Juridice

Potrivit art. 2, lit.a) din Legea 449/2003, persoanele juridice nu întrunesc calitatea de consumator[1] și prin urmare nu pot beneficia de aceleași condiții de retur de care beneficiază persoanele fizice. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuză o solicitare de retur a produselor provenită de le Persoanele Juridice.

Solicitarea de retur în cazul persoanelor juridice se va face pe mail, la adresa contact@studounited.

Condițiile de retur pe care le oferim în cazul persoanelor juridice (operatori economici) clienților care nu întrunesc condițiile privind calitatea de consumator, sunt următoarele:

  • Există cel puțin două comenzi finalizate anterioare celei pentru care se dorește returnarea.
  • Produsul returnat trebuie să fie sigilat sau nefolosit.
  • Termenul de analiză a unei cereri de retur este de cel mult 7 zile lucrătoare de la recepționarea cererii.
  • Produsele acceptate că retur se vor returna în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la confirmarea de cererii.
  • Toate cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, în cazul în care returul produselor se face cu un motiv care nu ține de Studio United Global SRL sau de furnizorul nostru.
  • Returul se poate face direct la sediul societății noastre sau prin curierat, caz în care returul se va efectua fără ramburs.
  • Returul se va face cu posibilitatea verificării coletului la recepție, pentru a evita refuzul coletelor deteriorate și pentru a verifică integritatea produselor și accesoriilor.
  • Este obligatoriu că produsele să fie returnate în aceeași stare în care au fost livrate și în ambalajul original.

Ne rezervăm dreptul de aplicare a unor penalizări în cazul produselor care nu îndeplinesc condițiile mai sus menționate sau termen de retur este depășit.


Vă ocupați și de reparații? 

Da, efectuăm reparații exclusiv la scaunele din gama Herman Miller (Aeron/Embody/Mirra etc.), pentru care avem piese de schimb în stoc.


Cumpărați scaune Herman Miller/Steelcase?

Da.


Emiteți factură cu TVA? 

Da. Prețul afișat conține și TVA de 19%.


Am nevoie de un contract pentru un program de finanțare (IMM Invest, Start-Up Nation etc.)? 

Colaborăm regulat cu antreprenori aflați la începutul proiectelor proprii, atât din România cât și din restul Europei, și suntem deschiși pentru noi colaborări.